Kennis maken

Beste ouder(s)

Wat fijn dat je geïnteresseerd bent in onze school!
Heb je een dochter of zoon die binnenkort naar school mag, dan kan je zeker bij ons terecht.
Ik maak graag tijd voor jou en je kind. Je kan, na afspraak (telefonisch of via mail) zeker een bezoekje brengen aan de school.
Ik geef je dan een rondleiding en een woordje uitleg over de werking van de school.

Uiteraard kan je dan ook met al je vragen bij ons terecht.
Je dochter of zoon mag zeker meekomen. Zo leert zij/hij de school reeds kennen.

Je bent van harte welkom op onze infoavonden. Er gaat een infoavond door in september en één in januari.
Opendeurdag doen we in oktober en februari. (juiste data vind je op onze website bij kalender).
Op onze sociale media (facebook en instagram) en onze website plaatsen we ook al onze activiteiten.

Op ons jaarlijks schoolfeest organiseren wij in de namiddag ook steeds een opendeurmoment. (datum van het schoolfeest staat ook op onze kalender).
En elke zaterdag van augustus tussen 10u en 12u zijn er ook opendeurmomenten.

Aarzel niet om je gegevens te bezorgen zodat we je persoonlijk kunnen uitnodigen.
Ik ontvang je dus graag op onze school en we kijken er naar uit jouw kleine kapoen beter te leren kennen en met hem of haar op stap te gaan.
Het 'goed gevoel' op de school, is het allerbelangrijkste!
Indien je bewust voor onze school gekozen hebt en je wil je kleine meid of zoontje inschrijven, dan breng je de ISI+ - kaart of ID-pas van je kind mee.

Hopelijk mogen we je binnenkort verwelkomen op onze school! Indien het niet makkelijk is, om zelf naar school te komen,
zijn de juf van de peuterklas en van de eerste kleuterklas steeds bereid om een bezoekje bij je thuis te brengen.
Laat maar weten wat je verkiest!

Directeur, Kelly Meerman en het voltallig schoolteam