Opbouw deel 22

Week 35 : Plafond wordt gestoken. Parket blinkt. Industriële vaatwas staat. Balustrade gezet. Septische put en regenput. Veel werk gedaan!

Opbouw deel 21

Week 34 : Leveren units voor technische ruimte en pompen voor ventilatie. Buiten veel grond aan het weg doen. Goed werk!

Opbouw deel 20

Week 33 : Buitenwerken gaan goed vooruit. Binnen wordt de parket opgekuist. Er wordt goed gewerkt.

Opbouw deel 19

Week 32 : Buitenwerken zijn gestart. We kijken er zo naar uit om met onze kleuters in september in de nieuwe gebouwen te starten.

Opbouw deel 18

Week 31 : Steunpilaren onder het afdak zijn verdwenen. Het is een ander zicht nu. Binnen al een grote opkuis gedaan en de schilderwerken zijn gestart. Alles volgt mooi na elkaar.

Opbouw deel 17

Week 29 + 30 : Plaatsen nieuwe deuren en ramen. Eerste WC's staan er. Afbakening terras is zichtbaar. Gaat goed!

Opbouw deel 16

Week 28 : Plaatsen van ramen en roosters plafond. Beton gegoten op terras. Veel werk gedaan.

Opbouw deel 15

Week 27 : Afwerken opening in luifel - vloeren - plafond is er - akoestische platen geleverd. We kunnen goed verder werken.

Opbouw deel 14

Week 26 : Leveren en plaatsen van meubilair. Stap voor stap wordt het concreter en concreter. Even een gat maken in ons afdak voor een boom.

Opbouw deel 13

Week 24+25 : Tijdens het paasverlof hebben de mannen niet stil gezeten. Muren werden afgewerkt en gepleisterd. Parket werd opgekuist. Ventilatie werd afgewerkt. Weeral veel verandering.

Opbouw deel 12

Week 23 : Plannen worden verder uitgewerkt.

Opbouw deel 11

Week 22 : Vergaderen vanop het terras. Dankjewel aan het schoolbestuur van INIGO voor deze mooie kans. Bedankt aan Agion voor de subsidies. Bedankt aan L&M Works Aalst en Alexander van ZIN architecten bureau voor de goede samenwerking.

Opbouw deel 10

Week 21 : Alles krijgt meer en meer vorm. Bekabelingen en ventilatiesysteem worden steeds verder uitgebreid.

Opbouw deel 9

Week 20 : Leveren en plaatsen van de predallen van ons afdak. Onze keuken en kasten kiezen.

Opbouw deel 8

Week 19 : Palen van het afdak staan er. Sanitair komt in orde. Er wordt verder gewerkt aan ventilatiesysteem.

Opbouw deel 7

Week 17 + 18 : Berging en WC Blok buiten krijgen echt vorm. Palen luifel geleverd en eerste aanhechtingen worden bevestigd. Binnen ventilatiesysteem bevestigen.

Opbouw deel 6

Week 16 : Elke donderdag werfvergadering. Alles wordt nauw opgevolgd en bestudeerd. Op de werkvloer zijn ze zowel binnen als buiten hard aan het werk.

Opbouw deel 5

Week 15 : Alles verder opbouwen

Opbouw deel 4

Week 14 : Alles klaarmaken voor nieuwe elektriciteit.

Opbouw deel 3

Week 13 : Laatste aftoetsing ivm elektriciteit, data en verlichting. Op naar de uitvoering.

Opbouw deel 2

Week 12 : Voorbereidingen terras en overdekte.

Afbraakwerken deel 9

Week 11 : De technische ruimte wordt afgebroken om later terug met nieuw materiaal op te bouwen.

Opbouw deel 1

Week 10 : Beton gieten voor sanitair blok en bergruimte. Roosters voor palen afdak zitten klaar.

Afbraakwerken deel 8

Week 9 : Verder afbakenen van overdekte ruimte en funderingen voor sanitair blokje en bergruimte.

Afbraakwerken deel 7

Week 8 : Afbakenen overdekte ruimte, putten maken voor palen afdak, grond verwijderen. Buitenwerk gaat vooruit, ondanks het slechte weer.

Afbraakwerken deel 6

Week 6 + 7 : Heropbouw. Binnen zijn al heel wat nieuwe muren gezet. Het ziet er weeral heel anders uit. Zo fijn om vooruitgang te zien.

Afbraakwerken deel 5

Week 4 + 5 : Buitenwerken : Verwijderen terrassen - tuin - parking

Afbraakwerken deel 4

Week 3 : Buitenwerken : Afbraakwerken tuin

Afbraakwerken deel 3

Week 2 : Gelijkvloers : Uitbreken muren en maken van nieuwe deuropeningen en raamopeningen

Afbraakwerken deel 2

Week 2 : 1ste verdiep : afbraakwerken langs tuinkant

Afbraakwerken deel 1

Week 1 : 1ste verdiep : afbraakwerken langs straatkant

Start werken nieuwe kleuterafdeling

Eerste werfvergadering is achter de rug. De werken kunnen starten. Wat zijn we blij!